Regnet öser ner..

Idag bara öser regnet ner. Planen var att jag & Ella skulle ta en power-walk idag. Men det får ni skjuta på till imorgon.
Vi var ute i måndags och gick ca 8km, det var otroligt skönt. Kims lille vovve hade vi med oss också. Fast hon skulle bara lukta på allt :P
Gick ner 2 kg förra veckan, men har gått upp 1 av dem nu :P Åt ju inget förra veckan så inte så konstigt.

Mår i alla fall bättre nu. Hade en lätt bihålsinflammation som jag fick nässpray med kortison mot, så de börjar ordna upp sig!

Varit otroligt mycket på jobbet denna vecka, vilket egentligen inte gör mig så jättemycket. Tycker det e bra när det finns o göra, men ibland kommer det till en gräns då man inte orkar. Men just nu funkar de fint!
Haft en dålig dag idag dock, varit trött och hängig. Men hoppas på bättre tider imorgon!

Snart dags för flytt. Har bestämt de flesta möblerna nu som skall införskaffas i alla fall. Matsalsbord+stolar från Mio, TV-Bänk från IKEA, Bäddsoffa från Jysk, vägghyllor IKEA. TV+Hemmabio från NetonNet.
Kvar att bestämma är soffbord, skrivbord samt sidobord till det 3erummet och bäddsoffan.
Hittade ett fint soffbord på FurnitureBox som vi troligtvis kommer beställa.

Bröllop på lördag! Ulle&Tobbe gifter sig, skall bli otroligt roligt och spännande! Ska ha en söt&fin gul klänning på mig. Så håll tummarna för sol ;)

Nu skall jag ta och städa lite här.

/e -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0