Falling in love -

Då var ännu en vecka över! Skrämmande hur snabbt det går!
Halva torsdagen spenderades iofs på VC, dem e inte snabba där! Sen akut till KK där de inte ens kunde ta emot mig utan fick komma tillbaka på fredagen. Aja, kändes bra att någon tog mig på allvar denna gången i alla fall, även om beskedet man fick vände upp och ner på min värld.

Har tänkt på en sak, e jag den enda tjejen som verkligen har noll koll på min menstruationscykel ? Känns så ! Får skaffa mig en mens-kalender av något slag. Frågan e om de inte finns något sådant som är bra utformat? :) Förslag? Kommentera gärna då!

I fredagskväll dränkte jag mina sorger i en halv bag-in-box med vitt, några cider och öl. Blev en relativt onykter kväll, men fan vad roligt jag hade!
Kvällen började hemma hos Mike. Me & the boys typ. Även om Stina kom senare. Var skoj, gillar att umgås med dem. Så avslappnat och skönt.
Sen drog vi vidare till Lazercity (?) och hade 4kamp. Fy säger jag bara! Så extremt jobbigt. Jag mitt lilla mongo fattade ju inte vad första grenen gick ut på. Man skulle springa på sådana dära som man gör hopptorn av ni vet, uppblåsbartskit :) Så skulle man ha en rem fast runt midjan som satt fast i "väggen" längst ner, så tog man sats o sprang så långt fram man orka för o fästa en kudde. Elliz var inte beredd på den effekt de var när man drogs tillbaka. De gick snabbt! O man bara flög. Helt ofattbart. Sen var det i alla fall dags för boxning där Botold kickade mitt ass. Vidare till Sumobrottningen där jag fick kicka Stinas ass iaf. YEAH! Efter det var de dags för tjuren. O den här grenen var ja verkligen livrädd för. Ser ju smärtsamt och svårt ut. Aja, ta tjuren vid hornen rent ut sagt o hävde sig upp. Satt var i 6 sekunder. YIIHAAA!
Men som sagt, jag hade skoj!
Vidare mot duschen o bastun där jag fick se lite mer kroppsdelar än vad jag ville på vissa, men men. What the hell. Vi är ett tight gäng.
Varför har jag & Mike alltid en förmåga att hamna i heta/djupa diskussioner när vi festar tillsammans? Alltid vi 2. Men de e roligt, men denna gången blev det känsloladdat. Beror nog på allt som hänt på sistone, mår inte jättebra direkt.
Sen drog vi hem te mig så jag kunde få sminka mig o byta om o sen vidare till Trägårn. JAG VET! lovade mig själv att aldrig mer sätta min fot där, men Göran & Cola ville dit o vad gör man inte för sina pojkar? :) Emma jobbade ju, så det var ett plus! Men men, några Corona till slank ner och sen var Elliz inte nykter ;)
Hem te sängen me mannen min och somnade som en stock.

Igår tog vi det bara lugnt. Jag hade en tid på HBC vid 10 för att göra en ansiktsbehandling. Fantastiskt skönt! Måste göra det oftare alltså.
Sen vare hem te soffan där jag dedikerade resten av min dag!

Idag har jag jobbat 4 timmar. Det var segt, men fick ner mailkorgen rejält så de kändes skönt! Hoppas på en lugn vecka, men blir nog svårt med tanke på julhandeln. Lågkonjunktur o folk shoppar som galna!

Idag har jag träningsvärk som heter duga. Gör ju ont som fan i nacken/halsen, ont i armarna och insidan av låren. Så lite man gjorde, men de tog så mycket!

Åh, glömde berätta. Vi har haft en tävling på jobbet. Vi skulle på 1 vecka sälja för 20% mer än förra året (via telefon då, vi kan bara ta mot postförskott via telefon) Detta lyckades vi självklart med! Tror försäljningen ökade med 50% eller ngt. Så nu ska vi få 1 presentkort på 500spänn. Inte helt fel, nästa inköp, SODASTREAMER! ;P

Jag måste också bara säga att det finns vissa människor som gör att jag tar mig upp på morgonen. Ni är ovärderliga för mig! Framför allt vill jag hylla 2 stycken idag, Emma & Cola. Ni är 2 fantastiska människor! Tänk om alla vore lika enkla och underbara som ni är!


I'm falling even more in love with you
Letting go of all I've held onto
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you
I'm living for the only thing I know
I'm running and not quite sure where to go
And I don't know what I'm diving into
Just hanging by a moment here with you
 

 
     
                                                        
Jag&Göran                      DreamTeam                     BullRide



Tjipp.

/elliz -
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men vännen, mår du inte bra? Vad är det som har hänt? Tänker på dig! Kram

2008-12-15 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0