Julfest & back in the game -

Då var man tillbaka! Jag är frisk, för första gången på länge, det känns helt fantastisk! Lite snuva men den kan jag definitivt leva med!
Dock verkar det som att ätandet av järntabletterna har lett till något mindre bra. Men men..Får kolla upp det.

Var och tränade idag, första gången på 4 veckor. Var otroligt skönt, men samtidigt höll jag på och dö! Shit, de märks att man varit sjuk ett tag. Ligger nerbäddad i soffan nu under duntäcket. Min kropp är helt slut.
Ser fram emot min bukplastik, samtidigt som den skrämmer skiten ur mig.
Har blivit medlem i viktklubb.se av någon anledning. Alla skriver hur bra det är. Vi får väl se. Någon som varit medlem där? Ere något o ha eller?

Var otroligt mycket att göra på jobbet idag. Förstår inte, tog över 260 mail, men ändå minskade inte mailkorgen? Skrämmande hur mycket folk de e som vill ha kontakt med en kundtjänst i juletider.
Älskar dock att sitta på mail. Jobbar otroligt bra där och när jag sitter på mail trivs jag som fisken i vattnet.

Julfest i lördags. Blev väldigt lyckad! Var så nervös att folket inte skulle tycka om bandet. Men de var grymma, och alla gillade dem. Nyfiken Gul är namnet på detta grymma cover band.
Hade en extremt trevlig kväll och det var otroligt roligt. Jag trivs så otroligt bra med mina små kollegor :)
Nedan kommer lite bilder, alla kommer hamna i min bilddagbok sen. engelii.bilddagboken.se
Eftersom jag e så jävla söt så e jag självklart med på alla bilder.

Tjipp.

/elliz 
   
  


  
     

      

                                                                                    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0