Rosa godis -

Sitter här på jobbet. Extremt ont i magen, får panik! Trodde järntabletterna skulle vara bra o äta, men icke sa nicke! Måste ringa doktorn : /
Kan inte fokusera på jobbet bara för det. Sticker och trycker som fan, inge vidare skönt.
Idag har jag en bad hair day med. det gör ju inte saken bättre. Men o andra sidan har ja mina favvo jeans på mig. Mina älskade Loose Fit Diesel. Assköna.

Imorgon ska ja fan styla till mig. För en gångs skull :P Ni ska allt få en bild på de också : )

Har kommit fram till att jag älskar Rosa Godis. Just nu tuggar jag i mig mentos o lyssnar på Basshunter. Jag vet, så töntig! Men Dream Girl är jävligt söt faktiskt : )

When Im Dreaming Im Alone With You
Lying In My Lonely Bed
All The Times You Held Me In your Arms
And All The Fantasies We Shared
No-ones Touched My Body Like You Do
Not In That Special Way
Cause' Ive Found Your Love, And It Feels So Right
So Dont Let Me Go


Tjipp.

/elliz -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0