SMS Fun -

Hittade denna roliga sak i missmaddis blogg. Try it!

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg!
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i det sms:et.
4. Gör så på varje fråga.


Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Nu förstår jag varför du varit så nere.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
På väg hemåt nu

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Du är mitt allt!

Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag saknar dig som fan.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Du är en ängel.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Hej Sötnos!

Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Det är ju lite smickrande att du bryr dig.

Vad vill du höra mest av allt?
I need you, now and forever.

Vad kommer att bli dina sista ord i livet?
You Rock!
--

Märks det att jag bara har söta SMS i min inkorg? :P Nu det hade varit roligt att spara alla de där fylle SMSen.

Well well, dags att fortsätta jobba! Btw, engelii.blogg.se kommer genomgå en flytt inom kort ;)

Tjipp.

/elliz -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0