tänkare -

Jag är fan en tänkare. Tänker och överanalyserar precis allting. Skrämmande.
Jag har ett väldigt stormigt liv bakom mig kan man ju säga. Men jag står för precis allting som jag har gjort.
Dock är det otroligt jobbigt när folk direkt skapar sig en åsikt om mig, som inte ens är 10% av den personen som jag är.

Borde fan sluta prata med folk alltså. Flytta hem igen där människor känner mig o vet hur jag fungerar.
Minns hur vi satt på IKSC en gång och skulle presentera oss för sommarjobbarna...Min presentation blev typ "Hej, det är jag som är Elliz. Den förbannade bitchen som är konstant sarkastisk men som aldrig menar något med det" typ. That's me! Jag är förbannat kaxig och sarkastisk. Synd som fan att vissa inte kan ta detta. Ännu värre när man inte säger ifrån att man inte gillar den personen, självklart taggar jag ner och visar min andra sida då!

AHH! Har världens diskussion på MSN just nu som bara urartade? Förstår inte alls varför. Känslor känslor, de e fan inte bra. Hatar dem! Hatar osäkerhet.

Saknar Tina, Cindy, Erika, Nea, Sofie, Marri, Petra, Madde, Ellen, Karolina, Jannice, Moja, Linda, Sunil & Berp. Fy fan vad underbara ni är!
Nu i samband med designen av min blogg-flytt, så satt jag och kollade igenom gamla presentationer som jag haft på lunarstorm.se
Beskrivning av mig själv löd: Bosatt i Älmhult där hon jobbar på IKEA Kundservice. Hon kan vakna varje dag och känna att hon hittar rätt i sitt liv, att det är precis så här livet skall vara.
Varför o varför känner jag inte så längre? Mitt liv är just nu inte alls som jag vill att det skall vara. Jag är lycklig, absolut. Men det är något som saknas.
Jag saknar Älmhult och mina vänner där så otroligt mycket så det finns inga ord för det.

Ahh, ni underbara människor! (något gamla bilder)



     


Tjipp.

/elliz -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0