Back at work -

Då var man tillbaka på jobbet igen! Har faktiskt gått ganska bra! Var extremt trött de första 2 dagarna. Höll på o kollapsa när man väl kom hem. Borde kanske inte gått in på heltid direkt. Men men! Nu har man jobbat i 1 vecka iaf!
Känns skönt o vara tillbaka. Umgås med folk, snacka, skratta och ha roligt! Känns bra!

Nästa lördag är det julfest och jag har sådana problem med vad man skall ha på sig. Ted Baker klänningen har etsat sig fast i min hjärna. Men en klänning för 2900kronor passar inte in i min ekonomi när man ska köpa julklappar. Så får nog skita i den :( Gör ju ont, aldrig blivit så kär i ett klädesplagg innan! Men men.

Vad har mer hänt då? Det är en himla bra fråga, jag har ju alldeles för kort minne!

Jimmy&Malena var här en sväng i lördagskväll. Vi spelade TP, Poker & Guitar Hero :) En riktig sällskapsspel kväll, det var mycket trevligt!

På lördag skall vi till Ullared! Alltid lika skoj :) Sen ska vi hem till Strömsnäs, ska bli grymt skönt o komma hem lite! Känns jobbigt ibland att vara så långt bort. Mammagris som jag är.

Känner mig överlag otroligt gladare överlag! Piggare, trevligare och mer harmonisk! Det är en underbar känsla, helt ofattbart!


Nu ska jag ta på mig myskläder och krypa ner i soffan.


Tjipp.


/elliz -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0