Forever -

Ännu en dag på jobbet! Idag mår jag inge vidare faktiskt. Började redan i helgen, snuvig, huvudvärk och jävlig. Igår kom magontet tillbaka. Jag hatar det. Blir sämre för var dag som går. O kickoff på fredag? Menar, kul o vara sjuk då. Borde gå hem...Men de vill jag ju inte heller :(

I fredags var de afro med Emma & Cissi ! Efter det blev de lite bastu med öl. Inte helt fel! Gick vidare hem till mig och tog en liten drink medan ja fixade till mig de sista!
Sen var jag tvungen o kuta iväg till Babbel. Syster&Johan var ju på besök! Underbart god mat. Deras honungsgratinerade getost är ju orgasm för mig. Drack någon öl och välkomstdrink, sen gick vi hem igen o slappade i soffan!

Lördagen bestod av shopping på stan, sen bowling och bio. Såg nya Bond. Ingen höjdare, definitivt inte värd biopengarna. Men nu har man ju sett den i alla fall.

På söndagen var jag på badhuset. Mycket trevligt! Älskar vatten, saknar att jag inte tävlingssimmar längre.. Men men! Sedan drog jag & syrran till Knalleland där jag äntligen köpte mina nya träningskläder. Ska jag gymma, ska jag fan se bra ut medan jag gör det.

Igår tränade jag Afro igen med Emma :) Det är riktigt kul faktiskt!
Dock så kände jag att jag inte kunde ta ut rörelserna riktigt igår, hade ont i kroppen och blev trött jättefort. Dumma förkylning!

Hade planer på o köra motion och core idag. Men de får jag avvakta med tills jag e frisker.

Kickoff på fredag då ja. Ska spela Laserdome och sen vidare till Oliven. En liten utgång är väl planerad. Sötaste klänningen kommer sitta på min kropp. Så det så!

Har en ny favoritlåt btw, Chris Brown - Forever. Så otroligt bra!

Dags och börja jobba.

Tjipp.
/elliz -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0