Ömkan -

Idag tycker jag synd om mig själv. Känner att det är en dag då jag faktiskt får göra det igår.
Gick hem från jobbet igår, klarade inte av att sitta där med sprängande huvudvärk och feber. Av någon konstig anledning får jag alltid dåligt samvete när jag går hem? Kvittar hur sjuk jag är. Skadat.
I vlket fall som helst så sitter jag här idag i min soffa. Tänkte kolla lite serier..Lipstick Jungle, One Tree Hill, 90210 m.m..
Har så ont i huvudet så det känns som de kan smälla när som helst. Febern e lie bättre, men finns där fortfarande.
Jag är så otroligt trött på att bli sjuk. Jag vill vara frisk, som alla andra! Men nejdå, jag blir sjuk typ 1 gång i månaden känns de som. Det är något allvarligt fel på mig..Men ingen läkare har kunnat konstatera något. De skyller alla på dåligt immunförsvar sedan min operation.
Jaja, bara o acceptera och se glad ut antar jag.

Nu har USA en ny president också Barack Obama. Grymt bra måste jag säga. Jag hejjade på den killen ; )
Nu ska jag kolla på hans tal och krypa ner i soffan.

Tjipp.

/elliz -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0