Sjukskriven -

Då har man pratat med doktorn... Jag har järnbrist och vitaminbrist. Inte bra. Ska äta tillskott nu och sedan skulle vi kolla värdena igen. Sjukskriven fram till och med onsdag nu. Blir ja inte bättre på torsdag skall jag återkomma så ska ja komma in och ta fler tester. Hoppas hoppas ja blir frisk, orkar inte vara sjuk mer.

Kom på en sak till jag faktiskt tog ork o gjorde förra veckan, 3 rätters till min älskade sambo.
Till förrätt fick han Getostgrillad Paprika och till huvudrätt Chili & Apelsingrillad kyckling. Efterrätt blev något så simpelt som chokladpudding! Var riktigt gott om jag får säga de själv. Paprikan blev grymt god. Uppslattad måltid av min älskling. Kände att han förtjänade det, bara genom att vara den han är. Älskar dig!

Dags att fortsätta kolla på The Neverending Story!

Tjipp.

/elliz -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0