Still Sick -

Jaha, vad är vi inne på nu? Typ 3e veckan. 3 veckor med febertoppar, halsont, förkylning och huvudvärk. Jag är så orkeslös att jag inte ens orkar gå 5 meter känns det som.
Sjukskriven förra veckan, pratat med vårdcentralen idag igen och har en tid med doktorn i eftermiddag. Vill få bort skiten! Jag orkar verkligen inte mer :(
Hatar att bara sitta hemma och inte göra något alls. Det tråkigaste som finns.

Inte hänt så mycket spännande sen sist tror jag. Vi bjöd över Mattias&Kim på middag i lördags. Det var mycket trevligt. Jag har klippt mig, är mycket nöjd. Det är toppen av vad jag orkat göra denna helg.

Jomenvänta, vi hade ju Kickoff med jobbet för nån vecka sen :P Var o spelade laserdome och sedan på oliven. Deras mat är så otroligt god så det finns inte. Var en mycket trevlig kväll måste jag säga, även om jag inte mådde helt 100. Vi drog sedan vidare hem till mig, kan ju meddela att det är absolut sista gången folk är välkomna hem till mig. Att vuxna människor kan bete sig på det viset är skrämmande. En stor jävla fläck i soffan efter att någon spillt, clementin och pannkakor över hela jävla köket, AKTA mitt ekbord liksom plus att någon ansåg de vara roligt o dricka mina cider som fanns i kylen utan att fråga. Skrämmande. Men som sagt, sista gången.
aja, bilder finns på
http://engelii.bilddagboken.se Spana in den 7/11.

Dags att lägga sig ner i soffan och halvdö igen. Har i alla fall orkat duscha nu på morgonen, plus till mig!

Tjipp.
/elliz -



Nyklippt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0