The Dress -

Jag har fått en extrem kärlek till klänningar. Jag älskar att ha på mig klänning! Känslan av att ha på mig en klänning som jag verkligen gillar gör att jag känner mig självsäker, snygg & sexig.
Jag har hittat The Dress. The Dress för Julfesten, för alla sorters fester! Den är så otroligt vacker och är det finaste klädesplagget jag sett i hela mitt liv.
Ted Baker gör så otroligt fina kläder, alla med en liten twist. Men denna, ah! Jag finner inga fler ord, det är klädorgasm på
högsta nivå. Skall man köpa eller inte? Det är självklart det dyraste plagget jag någonsin funnit också.
Ahh!


Ted Bakers kreation Josina


Ted Bakers kreation Josina


Tjipp.

/elliz -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0