Helgen so far -

Igår var en riktig myskväll. Micke kom hem efter en after work med grabbarna. Vi satte oss i soffan och käkade lite thaimat och drack lite vin. Kollade på Idol där LouLou av någon anledning åkte ut? Visst, tjejen läspar och kanske inte är en idol, men finns ett par personer som verkligen bör åka ut för henne.
Sen började vi kolla på Pineapple Express, men den somnade vi ifrån båda två. Mys ändå, fick ju somna i hans armar.

Hur har denna dagen sett ut då? Jo, vi vaknade imorse, helt underbart. Mysas och kramas, aldrig fel på morgonen!
Var en runda på stan, skulle in på Tant Grön o fika men var ju grymt mycket folk. Gick till HM och inhandlade halsduk o handskar till Micke istället..Vidare till Game, inga nya roliga wii spel släpps, känns som vi har de som e skoj liksom.
Jaha, nu då..Vidare mot Guldfynd, Micke behöver lämna in sin ring, den e lite för stor för honom. Grymt mkt folk där också så de sket vi i. Vi testade istället att gå till Viskan för en fika, precis lika mycket folk där, om inte mer. Men skitsamma! Vi tog en liten fika där och sprang sen vidare till Indiska där jag köpte världens mysigaste halsduk. Så nöjd.

Hem till soffan, kollade klart på Pineapple Express. Lite halvmysko film. Finns det någon speciell anledning till varför Seth Rogen alltid spelar en person som röker på? :P
Sen vidare mot Göteborg, hade bokat biljetter till High School Musical - Ice Tour. Tyckte den var lite söt faktiskt :)

Sen har vi bara degat i soffan, jag har iofs ränt runt och städat, medan Micke kollar på fotboll.
Måste ändå säga att dagens match faktiskt började intressant. Barcelona - Almeira. Liksom, när Barca leder med 5-0 efter vad, typ 30 min så Kallas det överlägset. 3 målet som Eto'o gjorde var ju grymt snyggt. Jisses, är detta ord som kommer från min mun? Trodde aldrig jag skulle säga de ; ) 

Dags att kolla på en ny film och dricka om min Baccardi Breezer. Nya Indiana Jones står på schemat. Sen blire lite mys i sängen ; ) 

Tjipp.

/elliz -
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0