Bowling -

Yes! Back at work! Fantastico! Känns bra o vara tillbaka. Igår var jag dock helt slut så visste inte vad jag skulle ta mig till. Magsjuka tar på krafterna.
Igår fikade jag även med Stinafina på Tant Grön. Var myysigt. Åt en varm mozarellamacka. Mums! Är såå förundrad över hur underbar Stinis är :) Fantastiskt människa!
Sen gick jag hem till min man och spelade lite TV spel och lagade mat :) blev zucchinipasta. sååå gott!

Idag har jag varit på VC, mitt öga gör apont. Det e rött o svider och jag ser lite suddigt. Känns jättejobbigt :( De fann dock ingen infektion men sa att det är irriterat. så ska se om de går över annars ska ja tillbaka. Skulle även köpa någon form av tår-grejs på apoteket för o vätska det. Gråter jag för lite eller? :P Inte varit något Grey's anatomy på sistone. illa!

Idag ska vi bowla med jobbet. Kommer bli grymt skoj tror jag : ) Kommer nog gå lika dåligt som de brukar, men man har ju skoj iaf ;)


Nej! Dags att fortsätta jobba :) Nu började solen komma fram med. hoppas på glass sen kanske? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0