Bust a move ? -

Jahopp, då var den fredagen över. Var extremt lyckat, men samtidigt katastrof.
Kvällen började på Bowling Cafét som ligger i Boråshallen. Vi var 16 personer från NetonNet som skulle spela och jag hade bokat 4 banor i 2 timmar. Det var grymt roligt. Dock gick det som vanligt inte så bra för mig, men fick in 2 strikes iaf.
Vi var i alla fall där i 2 timmar och spelade, under denna tid hände det väldigt mkt får man väl säga.
Stinafina kom en sväng också. Hon smälte in bra med mitt jobb, skönt det!
Efter bowlingen så tog vi vårt pickopack o gick till Viskan. Usch, det var en dum idé. Blev bjuden på 2 drinkar där o visste inte alls hur jag skulle klara de här. Men men, de gick ju bra i slutändan, eller ja, de kom ner i alla fall.
Vi satt där o snacka lite skit o sen kom vi fram till att vi skulle gå till Harrys. Jag som inte ens hade planerat utgång?! Suck. Aja, sagt o gjort så gick vi dit. Blev dock inget shäjkande på rumpan, utan vi satt på ovanvåningen o drack en massa alkohol istället :P ännu sämre för mig.
Tog runt 100 bilder denna kväll och ni finner dem här:

Del I & Del II
Jag är som ni ser väldigt ego så hälften av alla bilder är ju på mig? Tillsammans med andra såklart ;) 
Finns även en film på René som shäjkar loss. Bust a move liksom ;)
Var väldigt nöjd med mig själv igår faktiskt, alltså, utseendemässigt. Blev
Pochahontas o blev kallad de hela kvällen ;) Väldans sött.
Under kvällens gång så hände dessvärre det som inte får hända. Jag sitter o pratar med Jerry och samtidigt snurrar ja lite på min förlovningsring, så som ja brukar göra. Jag känner hur ringen glider av mitt finger. Skriker till och lägger mig ner på knä och börjar leta. Hittar den inte. Känner hur tårarna kommer och sitter och hyperventilerar. Blir livrädd och bryter ihop. Fy fan ! Alla letar efter min jävla ring..Men den är borta :(
Micke fick komma ner till Harrys o ta mig hem, mådde så jävla dåligt.
Denna ring är en del av mig, det gör så ont att vara utan den.
Var på Harrys innan idag och försökte hitta den, men den finns inte. Så det blir att göra en polisanmälan på måndag och sen ner till Guldfynd o beställa en ny...Suck!
Nu ska jag deppa lite till. Stinafina kom precis. Vi ska ät kåv med bröd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0