Cambridge - Dag 1

Igår började jag på min Cambridgekur. Har tänkt köra 6 dagar med denna för att få en kickstart och rensa ut kroppen lite.
Detta innebär att du äter 3 av deras shakes om dagen och dricker BARA vatten. 3 liter vatten måste du få i dig.
Det var jobbigare än vad jag trodde. Framåt kvällen så var jag så ynklig. Var såå hungrig så de fanns inte... Men jag lyckades ta mig förbi det och idag är en ny dag! När vågen visar -8hg redan efter ett dygn så var det ganska motiverande :)

Man får la lyxa till sin drink lite :P


Har gått o blivit sjuk med...igen! Får snespel. Gick hem igår vid 15 och kände mig febrig. O när jag kom hem, sedärja! Det var feber. Känns som bihålorna, men skall avvakta 1 dag till innan jag ringer VC. De e så griniga där så lär ju inte vilja ta emot mig om ja inte haft feber i 3 dagar minst : P
Så nu sitter jag hemma i soffan och vet inte vad jag ska göra. Såå jävla tråkigt så de finns inte. Vill ju jobba!
Som pricken över i har jag haft näsblod 3 gånger sen igårkväll. Jag mår verkligen inte bra :(
Nu ska jag lägga mig ner igen.

Kommentarer
Postat av: Fia

hehe Cambridgekuren i tre veckor rent =)) funkar kanon :D men det är riktigt tufft också haha Kör hårt tjejen!! Jag tror på dig :D

2009-04-21 @ 14:32:00
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0