Cambridge Dag 3

Glömde skriva om gårdagens cambridgedag. Hände väl inget egentligen, det flöt på bra här hemma i soffan. Framåt kvällen kände jag dock suget komma. Jobbigt är det. Känner ingen direkt hunger, bara sugen. Micke gav mig en liten "morot" igår. Om jag klarar denna veckan utan att äta, så betalar han min klippning + slingning. Inte helt fel ;) Motiverade mig i alla fall ;)

Idag har jag varit hemma från jobbet igen. Känns helmysko i huvudet. Febern har börjat släppa. Känns som jag får feber toppar ibland, sen försvinner den helt. Ligger under mitt täcke och fryser :P
Hade ju en bokad tid på barnmorskemottagningen idag. Var bara o klä på sig o ge sig ut. Gick bra där. Gick även förbi ViVåga på vägen hem och bokade tid för klippning+slingning på lördag ;) Kommer nog bli grymt fint! Ska till Mist på lördag också och göra om mina naglar. Skönt! Dem e lite för långa nu känner jag. Coolt när ens egna naglar växer så :) När jag kom hem var jag helt slut. Kroppen har ingen ork. Var till och med jobbigt att duscha imorse.
Vågen visade i alla fall -2,3kg imorse. Borde kanske fortsätta 1vecka till? Men är nog för svag för det.

På lördag har Micke lovat att vi ska äta sushi. Guuud vad gott. Längtar som fan :)

Dags att lägga sig ner igen.

Kommentarer
Postat av: Sara Matilda Jenny!

vilken söt blogg ;) (Y)

2009-04-22 @ 16:53:28
URL: http://jeannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0