Cruise -

Usch vad illa! Har glömt blogga om kryssen! I alla fall, den 12-13e mars så var vi på Monday Bar Spring Break Cruise.
Denna kryssning var extra speciell eftersom Armin van Buuren skulle spela! Jag var i extas och hade väntat på kryssen hur länge som helst!
Emma var med vilket var otroligt skoj! Vi var inte lika många denna gången, men det var skönt faktiskt. Min systers pojkvän Johan var också med... :)
Det var många bra som spelade denna gången faktiskt ! Fastnade för Sophie Sugar. Hon var grym :) Emma och jag stod typ längst fram när hon lira o bara hoppade loss :)
Första kvällen var asbra. Hade så otroligt grymt roligt så de finns inte!


Emma & Jag sprang runt hela båten och hade skoj. Vår hytt låg på däck 9, vi var alltså högst upp i båten. Skoj! Vi sprang ner för o träffa Tobbe & Ulle o av någon anledning hamnar vi i en helt annan hytt? O vem sitter där inne? Jo Tefy! Mitt ex Peters vän. Haha, det var ett roligt sammanträffande måste man ju faktiskt säga.
I vilket fall som, allt var asbra. Var grymt taggad till att se Armin vid 01. Emma och jag var på plats ganska tidigt för att kunna stå så långt fram som möjligt. Tyvärr tänkte nog alla andra samma sak? Vi stod typ längst fram, men när klockan närmade sig började också trycket. Folk knuffades och tryckte på. Var riktigt obehagligt. Vi ställde oss på sidan en stund och jag fick i alla fall en glimt av Armin
och ett kort =) Dock väldigt suddigt :/ Vi försökte oss ner på golvet igen men det var ju kört. Tyvärr får jag panikattacker i sådana ögonblick och bara sprang därifrån. Upp till

vår hytt och rakt in i Mickes famn. Hyperventilerade oh grät, kunde knappt andas. Så det blev inget mer Armin för mig. Micke bäddade ner mig i sängen och jag somnade.
Sådan jävla ångest för det!! Det var ju därför jag var där :( Men men, Vi har bestämt att vi skall försöka se Armin någonstans i Europa i sommar. Hoppas vi kan det!
På morgonen sen så tog vi på oss badkläder o gick o bada och basta. Underbart! Resterande dagen är som en dimma, var inte riktigt igång så hade inte skoj alls :(
Överlag var det ändå en bra kryss, Emma hade skoj o det var huvudsaken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0