Helgens Bravader

Var ett tag sen nu! Förlåt! Har hänt så otroligt mycket runt omkring så  jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork.
Allt har kollapsat känns det som. Får se om jag kan och orkar plocka upp bitarna som är kvar. Mår så otroligt dåligt så det finns inte.

I alla fall, veckan med Cambridge gick överlag bra även om jag mådde pisskasst. Gick ner allt som allt 3kg så får väl vara nöjd.
I fredags efter jobbet så åkte jag & Micke till Målsryd och kollade på när hans lag spelade match. Var otroligt underbart väder! Dock drog matchen ut på tiden eftersom 2 spelare krockade med varandra och skallade varandra. De låg på marken o blödde ett tag innan de kom ambulanser o tog dem iväg. Då var jag så trött så vi åkte hemåt. Skulle ju inom Maxi och storhandla med.

I lördags hade jag fullt upp! Var ju meningen att vi skulle äta sushi men det hanns inte med.
Var på Mist och fixade mina naglar igen, tänk vad 1 månad går snabbt! Sen hann jag med en Cola på viskan med Micke & Zede innan det var dags att gå till ViVåga för att fixa håret. Blev otroligt nöjd måste jag säga. Hon var superdukig. Klippte nog ca 7-10cm på håret, men det behövdes :/ Färgen är mycket ljusare o de känns finfint.
På eftermiddagen/kvällen åkte vi upp till Jimmy&Malena för att grilla lite. Var mysigt. Älskar att vara ute när de e så fint väder. Dock har dem 3 katter, så fick värsta allergichocken när vi hade suttit inne ett par timmar, var tvungen att åka hem :( Kliade överallt o snorade som attans.

I söndags låg vi bara hemma. Var på Viskan o fikade en sväng men sen gjorde vi absolut ingenting.

Igår var det åter dags att jobba! Gick bra, fick reda på min lönehöjning och får väl erkänna att jag blev besviken, men what to do? Efter jobbet åkte vi till IKEA. Fick äntligen tag i mina förvaringslådor och klädstänger. Så idag har jag spenderat kvällen med att fixa där inne : ) Blev bra om jag får säga det själv!

Nu sitter jag här o dricker min Pepsi Max o funderar. Ska nog gå o gömma mig under täcket o aldrig komma fram igen. Så förbannat ledsen och besviken.

   
 
Kommentarer
Postat av: Fia

Tråkigt att nåt gått på tok =( men skitsnygg färg i håret iaf... kanske piggar upp lite iaf... förresten är det eran garderob/klädkammare hemma?? Riktigt snyggt ordnat... avis

2009-04-29 @ 10:27:54
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Fia

Kanonsnyggt verkligen!! Vilken ordning... fick lite skaparglädje för att ta itu med våran här hemma =))

2009-04-29 @ 10:43:04
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0