När jag vänder på huvudet så känns det som att jag åker båt...

Vilken helg!
I fredags hade Nelly afterwork på Harrys. Meningen var som sagt att jag skulle hålla mig till Pepsi. Men blev några cider i alla fall. Jag, Stina & Cissi gick ner till Harrys runt 19. Bara vi 3 där :) Beställde in lite mat, deras otroligt goda Pasta Penne i pesto med kyckling. Mums! Blev som sagt några Niks under kvällen. Var dock aldrig full, vilket känns otroligt bra!
Var en riktigt rolig kväll får man säga! Dock uppstod en situation som jag kunde varit utan. Blev otroligt ledsen, även om jag vet att personen som gjorde detta inte menade illa mot mig, och absolut ej tycker om den personen hon valde att umgås med före mig. Men men. Klart det svider i alla fall? Jag visste baktanken med det, men det var ändå lite jobbigt.
Tack för Cissi :) Hon var så otroligt underbar & rolig. Massa fantastiskt folk på nelly måste jag säga :)
Min stinafina & micke blev alldeles för fulla dock ;) Kunde ju knappt stå rakt :P
Jag spenderade som sagt större delen av kvällen med Cissi. Vi rockade loss på dansgolvet och jag hade fantastiskt skoj där! Blev en relativt tidig hemgång, typ 00,15 eller något.

Igår var ja & Micke en sväng i Knalleland och kollade in bilar. Har dock bestämt mig för att jag vill ha en Volvo V50.
Sen gick vi hem och sov lite ;) På kvällen tog vi oss till Maxi och handlade. Var meningen att vi skulle grilla. Men det gick ju sådär. Bor mitt i stan o finns ingenstans o grilla. Så vi slängde upp engångsgrillen på balkongen. Gick inte bra :P Blev till att steka kött&kyckling istället. Stina var här igår med. Var skönt o ses o få säga vad jag tyckte om det som hände i fredags. Hon är min bästa vän och vi löser allt. Så e det :)

Idag har vi varit hos Malena och försök fixa hennes dator. Sen var vi på Coop o handlade. Blir hemmagjord pizza idag med Mozarella & Pesto. Får ladda upp ordentligt innan min Cambridgekur som börjar imorgon ;)
15kg innan sommaren är slut ? Ingen omöjlighet ;)

Dags att börja förbereda!

 
  

 
Kommentarer
Postat av: MissFixi

Sötaste, goaste snuttan! tycker så mycket om dig ju! Förlåt för i fredags!



Hoppas du får en bra vecka... jag ska bättra mig med pullvret resten av veckan! Stenhårt nu!!! :)



Pussåkram

2009-04-20 @ 20:41:49
Postat av: Fia

Det fixar du lätt =)) jag har dock mer än dig att tappa, men jag har tappat 11 kilo på tre veckor :D Kör hårt!!!

2009-04-20 @ 21:45:22
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0