Organisering -

Ja, de gick ju då inte riktigt som planerat. Gick upp vid 7 imorses, började göra mig ordning osv. Pussade Micke hejdå och gick. Satte mig på cykeln o gav mig iväg. Nere i stan upptäcker jag att de här går inte. Bara o vända hem igen. jag var INTE frisk än. Ringde BG och förklarade, var inte alls roligt :( Ville så gärna jobba idag.
Tog 2 Imodium och la mig på soffan. Somnade lite och sen har ja kollat på One Tree Hill och Gossip Girl idag. Hata IPRED !
Till saken, nu mår jag i alla fall bättre igen så imorgon är det givet jobb :)

Har varit väldigt rastlös idag så började riva ut alla jackor, skor, lakan o handdukar från garderoberna i hallen. La undan våra vinterjackor o hoppas på att vintern inte kommer tillbaka. Hängde tillrätta alla våra vårjackor och trenchcoats. Blev så prydligt så. Vek om alla lakan o handdukar o radade upp så fint så fint.
Slängde ett par skor, ja ni hörde rätt ! Det gjorde faktiskt lite ont i själen, men dem var ju sönder i klacken så inte så mycket att göra :( Radade upp alla Mickes skor i hallen och kan faktiskt räkna det till att han har 12 par skor. Så det så! Då har jag faktiskt bara 26 par fler än han. Inte så farligt ju :)

Ikväll skall Stinafina vara en raring och köra oss till Willys så vi kan storhandla lite mat. Ska inom Rusta med och köpa förvaringsbackar så jag kan organisera min garderob ikväll när Micke tittar på fotboll.
Behöver ju inte ha alla tjockiströjor framme nu när våren äntligen kommit. Wiiiie : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0