Packar -

Nu var det onsdag! Snart är det långhelg :)
Igår fick jag sluta lite tidigare, var skönt! Hade så mycket agressioner inom mig som var tvugna att komma ut ut ut!
Städade hela lägenheten, tvättade och lagade mat. Riktig husdag.

Idag har jag jobbat heeela dagen. Hände inget överdrivet spännande faktiskt? Visst är kunder som direkt vid första kontakt skäller på en roliga? De e ju så att det förgyller hela min dag.
La en liten order på nelly.com idag iofs. Imorgon så visar jag vilka produkter jag beställde ; )

Imorgon jobbar jag till 17,30 men håller tummarna på att få gå lite tidigare. Kanske ta en snabbfika med Stinafina? Sen skall vi till Varberg och fira påsk. Ska bli så otroligt skönt att komma ifrån lite. Lägga allt på hyllan och bara vara. Älskar Varberg.
Skall hinna med o träffa Cina en sväng med under helgen. Hon skall ju snart ha bebis så måste träffa henne lite :)

Längtar som attans till sommaren. Åka ut med båten och bara mysa.. : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0