Som Glimma värmeljus -

Ja jag säger då det :) Gjorde ett sånt där quiz på FB som skulle ta reda på vilken IKEA Pryl jag var. Gissa?
Glimma värmeljus "Du är som värmeljusen Glimma - klassisk, användbar och älskad..." Iofs, väldigt positivt ändå ;)

Igår var en produktiv dag, eller, kanske inte. Igår morse var jag på polisstaionen och gjorde en anmälan om min ring. Sen på min lunch så hämtade Stinafina mig och vi åkte in till stan. Var inne på Guldfynd och beställde en ny ring. Borde ta runt 1 vecka trodde hon, men kunde ta upp till 3? :( Usch då!
Hann även med att ringa ett samtal och den 22/4 så smäller det ; ) Guud vad spännande allt är! Längtar :)
Sen åkte vi tillbaka till NON och åt en glass på stenen i solen..Myyys!

Idag har varit en konstig dag? Har fått reda på att jag tydligen är en självisk bitch som vänder folk ryggen, krossar mina vänner och är elak. Visst ja, dålig självkänsla har jag också. Aja, känns skitskoj faktiskt att vissa människor vet saker om mig som ja inte vet själv ;) Speciellt dem som inte känner mig? Roande måste jag ju säga.

Hade nyss lunch o Stinafina var här igen och åt en glass med mig :) Sötnosen!

Nu skall jag fortsätta jobba :) Ikväll blir de till att få ut agressioner samtidigt som jag städar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ve har sagt detta?

2009-04-07 @ 21:23:43
Postat av: MissFixi

SötGöte, eller ska jag säga "själviska bitchen"? ;) Du ska inte lyssna på såna dumheter! Tack så jätte mycket för sället i solen i går å iförgår... dock var det något kallt i går, men med sånt sälle så blir man ju i alla fall varm i själen :)

Ni får ta å lugna ner er lite på NON, inte va då dramatiska :)

Hoppas du får en fin dag i morrn!!!!



Pusselipuss å kramar i massor :)

2009-04-08 @ 19:14:53
URL: http://fixander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0