Valborg

Idag är det alltså Valborgsmässoafton! Det slog mig precis. Trodde det var imorgon:P
Slutade tidigt idag! Fick gå hem vid 13,30...Woohoo! Var asbra. Satte mig på Viskan i solen med Kim & Natta. Kim är så rund o söt nu =) Vi satt nog där i 1½ timme innan vi tog en sväng på Åhlens o spanade in babykläderna. Var också inne på Team Sportia. De har en barn-body från Elfsborg.

Nu är jag hemma. Sitter o väntar på att Stina ska sluta jobba så hon kan komma hit :) Vi ska försöka hinna med en sväng till Rusta och köpa en spalje till balkongen.
Ikväll blir det något glas vin och pastasallad på balkongen. Lugnt och städat med andra ord !

Igår fick jag hem min finfina klänning och plånbok/väska från Nelly.com


Ida Dress SEK 399, Rut m.fl. - NELLY.COM

Plånboken får ni se en annan dag, måste ta ett kort på den först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0