Barça ♥

Phew! Vilken dag!

Har varit en extremt jobbig och påfrestande dag på jobbet idag! Massor att göra och sätter så höga krav på mig själv på att klara allt och hjälpa till överallt. Det kommer falla pladask någon dag och jag kommer ramla rätt ner i marken.
Men men, jag överlevde denna dagen också. Imorgon väntar en ny.

Ikväll har jag äntligen tagit tag i min träning igen. Den är efterlängtad! Känns skönt att man har fått lite ny motivation.
Ems & jag var på Onyx och körde Afropowerdance. Så jävla roligt och jäävligt svettigt.
Var grymt skönt efteråt när man duschade och sen bastade vi lite. Wunderbart!

Nu ligger jag & Micke i bäddsoffans madrass, mitt framför Tvn. Nerbäddade och nyduschade och kollar på underbara Barcelona. Det är nog det enda laget som jag faktiskt njuter av att titta på.

Om du just i denna sekund INTE tittar på Zlatan så e du kass :P

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0