41 saker om mig -

DIG:
1. Hur lång är du ? 167cm ovanför jorden finns mitt hår ;)
2. Vad vill du bli när du bli stor?  Bli stor? Måste jag verkligen växa upp?  
3. Vad pluggar du ? Absolut ingenting, lagt de dör bakom mig.
4. Har du långt hår ? Njaa, jag vill ha längre! Vill ha hollywood lockar!
5. Vilken hårfärg har du ?  Röd
6. Sminkar du dig ? Allt som oftast? Alla är snyggare med smink. Så ere bara!
7. Har du haft sex senaste månaden? Trots att jag inte borde, JA!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Vita&Gula
9. Har du kysst någon idag ?  Jaaaa! Varje morgon såklart! :)

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Absolut. De är mina föredömen!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?  De är bäst på olika sätt. Älskar dem över allt annat.
3. Hur många syskon har du ? Hela 4 st. Ett riktigt, och 3 oriktiga ;)
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Att mitt sår läker sådär ?
5. Hur många ställen har du bott på ? 5-6 st tror jag? Eller, beror på vad som räknas. Orter eller bostäder? :P
6. Vem i din familj stör du dig mest på?  Absolut ingen.
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Mami&Papi!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Ojdå, ehm. Vi brukar väl inte direkt umgås så sett. Men kanske sist min syster & hennes pojkvän var här? November blir de väl då kanske...Usch vad dåligt av mig.
Räknas att fira Julen med familjen? :)

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
För 1 timma sen så fikade ja me Kim & Camilla : )
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hmm, sova, kompisar? Njaaa, Kanske får säga Jossan där kanske? Sover inte borta så mycket. Trivs bra i min säng.
3. Har du kysst nån kompis ? Njaaaa, manliga kompisar ja? ;)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Min älskade underbara Sofie.
6. Vem känner dig bäst?  Min själsvän, Michael.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?  Självklart? Man ska vara ärliga mot sina vänner.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nja, om ja skulle känna mig tvingad skulle de inte vara mina vänner?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Icke sa nicke. Eller, vågar gör jag nog. Men gör det inte.
2. Klä dig annorlunda? Om jag själv gillar de så självklart!
3. Vara dig själv ? Självklart, är alltid mig själv. Don't like it? Skyll dig själv.
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Absolut.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ?  Haha, lätt!
6. Pierca dig ? Lite tveksam till den. Gills örhängen ? :)
7. Ha sex på offentlig plats ?  Haha, jaaarååå!  
8. Vara omogen ? De e jag nog ganska ofta ;) 
9. Äta småkryp ? Nejtack.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ?
Någon timme sen.
2. När var du på semester senast ? Semester? Får la räkna Cypern då, 29/9-6/10-08
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa&vit, så klart!
4. Är ditt hår tråkigt ? Jo, jag tycker nog att det e de ibland.
5. Vem såg dig naken senast ? Micke :)
6. Hur ofta duschar du? Alldeles för ofta.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag blir trött? Förhoppningsvis innan 22 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0