Ännu en vecka -

Ännu en vecka har passerat.
Tiden går sakta, men ändå snabbt vissa dagar. Har lite mer rörlighet. Har lagt om såret 3 gånger sen sist. Skiten vill inte läka ihop. Det vätskar sig fortfarande på 4 ställen, och så länge det vätskar så läker det inte ihop.
Såg såret ordentligt idag för första gången, blev rädd. Är ju som ett öppet köttsår på vissa ställen, yeeew!

Var på jobbet i måndags, lämnade in mitt sjukintyg och förklarade att jag dessvärre blev sjukskriven längre. Saknar dem små liven som attans!
Kan ju inte sitta ordentligt än :( Sitter upp max 2 timmar, sen börjar de göra skitont.
Har fikat en del med Kim. Börjar bli stammis på Viskan jag också :P Mysigt o sitta där faktiskt. Träffa lite av hennes människor. Nytt folk!

Har äntligen hittat en jeansväst också. Assnygg :)

Fikade med Jessie igår också. Mysig tjej det där :)

Micke och jag firade får officiella årsdag förra onsdagen. Jag lagde en supermysig 3 rätters middag. Var riktigt gott måste jag säga :) Simpelt, men gott & Mysigt.

    


Dags att lägga sig ner igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va mysigt du fixat gumman! nästa lördag firar vi 4 år jisses.. får dock fira ensam då johan åker iväg! puss och kram

2009-02-06 @ 16:13:59
URL: http://melvinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0