Jem -

Kommer  ni ihåg serien Jem and the Holograms från 80-talet?
Jag kommer ihåg att jag och min dåvarande bästis Hanna alltid kollade på detta. Hon hade 2 VHS filmer med Jem avsnitt. Jag ääälskade denna serie.
Den här "skönheten" Jerrica. På dagarna är hon en helt vanlig tjej som äger ett skivbolag och ett hem för föräldralösa, men på kvällarna så hoppar hon in i sin bil med resten av The Holograms o åker iväg till lagret där dem har sin hemliga makeover-lokal :P Hon håller sitt finger på sitt örhänge och förvandlas till Jem! En cool rocktjej med rosa hår.
Jag kommer ihåg att jag var såååå avis på henne. Värsta skönheten  som hade allt, underbar röst, kläder, smink, vänner och pojken.
Alla dessa grymma outfits. Dem var ju ascoola, minns speciellt den turkosa tunikan med rosa band. så söt :) (se nedan)
Shit asså. Vad rolig man var som liten :)
Sen hatade man The Misfits, dem var inte alls lika vackra liksom och hade inte alls samma braiga röst. :) Sen var dem ju elaka också ! usch!

Aja, trots allt är detta en grym serie som jag saknar sååå mycket! Har försökt hitta filmen för att köpa, men är ju lönlöst :( Hittar den bara på lovefilm.se, men där hyr man ju :(
Aja, lite nostalgi till folket! Någon som vet var de finns o köpa? HÖR AV ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0