tapet -


Nu är det nog äntligen bestämt, eller, det hoppas jag i alla fall. Blir tokig på detta googlande av randiga tapeter. O sen försöka hitta en med lite orange i? hur svårt som helst.
Men vi har nog bestämt oss, Det blir Midbec Deco Wall 4, färg 504. Känns som de kommer bli grymt snyggt faktiskt. Vill göra om nu! ser fram emot det sååå mycket!
Det är den orange färgen vi skall ha, valde mellan den eller grönt.


Resterande 3 väggar skall sedan målas eller tapetseras i den mörka färgen tror vi. E lite rädd för att de kommer bli för mörkt, men vi får se hur det blir! Ska i alla fall bli jävligt skoj att få lite färg och egen stil på väggarna.  
tänkte göra en deal med Micke, han tapetserar, så målar jag om väggarna i lilla rummet? :)
What say u honey?


Har nog sovit konstigt ett par dagar, har grymt ont på vänster sida av magen (såret/ärret). När man trycker gör de asont och de e hårt och ömt. Känns inte bra. Har varit hemma idag, vill inte pusha för mycket. Ska ju bara jobba på "riktigt" på måndag. Ska bli skoj! =)
Var på vårdcentralen idag. På bara 3 dagar har underverk skett ;) I måndags när jag var där var såret äckligt och kladdigt. Idag har de gått ihop och vätskar sig bara lite. Sen kommer det rent blod, vilket är ett tecken på friskhet! Sååå skönt!
Edita (min sköterska) trodde att jag förhoppningsvis bara behöver gå dit nästa vecka med. Hoppas hoppas!  Vore skönt o slippa bandage och allt snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0