dagen d -

Kanske inte riktigt, men nästan!
Väskan är packad, tiden är bokad och korten tagna.
Nu återstår bara en 19 timmars väntan.
Shit vad nervös jag börjar bli nu. Men man får tänka positivt, kommer bli så jävla bra i slutändan : )

Jag har dock haft ett problem under dagen. Vad faen packar man för något? Känns som om jag skall vara iväg i flera veckor när det egentligen bara handlar om 1 vecka.
Kommer ha med mig datorn så om jag orkar och kommer in på nätet så skriver jag ett litet inlägg imorgon kväll!

Måste förbi jobbet imorgon bitti, hämta mina lurar som jag självklart glömde samt låna en nätverkskabel av Janne. Gullefjun som alltid hjälper en dam i nöd :P
Underbar vän! Det är vad du är!

Dags att laga lite mat. Har inte så mycket mer att säga idag!

Tjipp.

/elliz -
Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på dej gumman!

2009-01-12 @ 18:59:39
URL: http://melvinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0