day three -

Idag har jag haft lite mer smärta än tidigare. har sovit på sidan inatt, vet inte om det är dåligt kanske? Men det är ju så obekvämt att ligga på rygg hela tiden!
Såg imorse när jag vaknade att såret har vätskat en del, vilke självklart egentligen är bra, men känns ändå läskigt.
Kim kom hit idag, var mysigt. Snackade lite skit, sen gick vi till ICA. Gjorde ont. Var bra att komma ut lite, men gjorde ont att vara ute och gå. 
Vi köpte lite glass o gick hem igen :) Satte oss i soffan o åt glass o kollade på top model.
Sen har jag också lagat lite mat idag så att Micke har lunch imorgon. Var roligt. Blev ZucchiniPasta, mums!
Imorgon tar jag mig an en ny måltid som jag aldrig gjort. Blev nog bra. Hoppas Kim kommer en sväng imorgon också.

Såret började läcka innan idag, riktigt äckligt måste jag säga. Fick sätta en handduk runt magen som blev nerblodad/vätskad. Men men, Mickes mor kom sedan och bytte förbandet på mig. Var skönt.

Min nya underbara vita laptop borde komma imorgon. Hoppas hoppas.
Dags för film nu. RockNRolla.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0