keep on going -

Det har redan gått 4 dagar sedan min bukplastik. Tänka sig vad dagarna går fort!
Idag har jag legat hemma i soffan, sen fick jag ett efterlängtat SMS att min vita skönhet fanns o hämta på YX Tobak.
Drog på mig mjukisarna och vågade mig ut. Var lite nervös eftersom jag fick så ont igår. Och idag har egentligen inte varit bättre.
Lyckades i alla fall ta mig ner och kom hem med en vit skönhet och rosa underbara påslakan :)

Sedan spenderade jag resten av dagen i soffan praktiskt taget. Installerade program och dylikt.
Skulle bädda rent i sängen med men insåg att jag hade slängt mina rosa örngott. Inte bra, måste därför till Åhlens o köpa nya innan jag vill lägga i mina nya lakan :)

Kim kom förbi en snabbis. Jag fick en gigantisk godispåse av henne. Inslagen i celofan och med massa gott i. Fixar upp en bild på den imorgon :)
Vi åt en smörgås o sen var hon tvungen att springa iväg igen :(

Gjorde grönsakssoppa idag. Nedrans vad god den blev. Är riktigt imponerad över mina cooking-skills.
Imorgon skall jag göra något mer spännande och liiite mer lyx till kvällen. Mer om det då..Överraskning till loveloo ju!

Skall ringa VC imorgon och be dem titta på mitt sår och lägga om det. Något känns lite fel. Har haft riktigt ont i såret idag och det kliar som fan. Kli brukar ju innebära att de läker, men gillar inte att de har gjort så mysko ont :(

Saknar att krypa in till Micke på kvällarna. Burra in mig i hans famn och lägga bommen över honom. Inte så lätt nu :(
Åh, jag vill ha närhet och mys! Läk Mage LÄK!

Dags att krypa ner och sova lite. Kanske få lite mys och kärlek också? Pussas kan man ju göra, de skadar inte magen :)



Min vita skönhet

Kommentarer
Postat av: Syster

Ska du verkligen låta Micke sova i rosa lakan?!

Elakt :P

2009-01-16 @ 07:50:26
Postat av: MissFixi

Den vita skönheten ser gudomlig ut, inte så dumt att ha en sån att tillbringa tråkiga dagar med :)



Jag hoppas den lilla magen läker som den ska!



Hoppas du får en bra kväll!

kram Stina

2009-01-17 @ 16:57:00
URL: http://fixander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0