laptop diaries -

Nu har vi gjort om min header här på bloggen. Blev mycket bättre. Ser dock fram emot min flytt, så man kan modifiera sin sida ännu mer!

Vad har hänt sen sist nu då? Hmm..Jo! Jag var på VC i tisdags och visade upp mitt sår som gjorde asont. Doktorn tittade på det och konstaterade direkt en infektion. Fasiken med! Hade hoppats på att slippa det. Men verkar svårt i och med att det är en halv meter långt :P Aja, sagt och gjort så fick jag i alla fall penicillin mot infektionen. Ska ta 3 tabletter om dagen i 10 dagar. Så nu ser jag ut som en riktig junkie här hemma, vitaminburkar, alvedon, dexofen och penicillin :P
Det känns i alla fall bättre i såret nu, så medicinen verkar hjälpa. Dock har såret vätskat sig nu så de har stelnat i förbandet så de gör lite ont. Men ska till VC imorgon igen och kolla till infektionen samt byta förband.

Jag&Kim gick faktiskt på bio i måndags. Filmen var bara 1½ timme så jag tänkte att jag skall nog klara av att sitta upp så länge. Jag klarade det, men ack vad ont jag hade sen.
Vi såg i alla fall Bröllopsduellen. Bra film. Jag älskar Kate Hudson. Så otroligt naturligt vacker.

Igår bjöd jag över Kim för en fika. Sockerbulle & Cola. Onyttigt och gott :)
Sen drog hon med mig ner till Viskan också. Var faktiskt skönt att komma ut bland folk lite. Första gången jag är ute på riktigt. Weehoo! Åt lite pasta bolagnese och sedan en varm choklad till efterrätt :)
Satt med min hand på Kims mage i säkert 5 minuter. Ville känna bebisen sparka ju, men de gjorde jag aldrig :(
Satt väl där ett par timmar innan vi gick hem. Fick vara lite hundvakt åt Sessan på kvällen. Hon är ju så söt :)


Kim & Jag på Monday Bar Black & White Cruise '08



Nu skall jag lägga mig ner i soffan igen och kolla på Nick & Norahs Infinite Playlist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0