Mobilkul -

Hittade denna skojiga sak på Maddis sida.

Har du pussat nummer 2?
Ja, min systerdotter så lär nog pussat på henne när hon var liten :P

Vad har du för relation med nummer 20?
Cissi från DressMann, otroligt underbar människa som jag fick äran att jobba med under en tid.

När ska du träffa nummer 30?
Fija, Jadu, så snart vi kan! Saknar dig snäckan!

Är nummer 18 söt?
Cindy, Det tycker jag absolut. Supersöt tjej :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Haha, min bror. Vetifan vad första intrycket var?

Gillar du nummer 14?
Camilla, Jo, det får man väl påstå att jag gör! Varför ha nummer till folk man inte tycker om?

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Annamaria, jobbar tillsammans så det har jag absolut!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Dany, så de blir när jag är tillbaka på jobbet den 2/2 :) Can't wait!

Är du nära vän med nummer 23?
Nej, det är jag inte.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, inte vad jag minns? En av mina äldre systrar

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hmm, om jag hade varit singel så kanske?

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anny, vi pratar inte så mycket längre. Lärde känna denna söta person när jag var på IKEA Karlstad och jobbade.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Hmm, bilddagboken? Haha, inte möjligt tror jag. Sen för den delen så är den sidan instabil så om ja hade kunnat hade ja nog inte gjort det i alla fall :P

Vad har du och nummer 24 för relation?
Cissi G, vi lärde känna varadra genom Emma. Vi tränar på Onyx :)
Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Haha, söta Cola. Ge han en uppmuntrande kram kanske?

Vad är det bästa med nummer 8?
Per aka berp. Otroligt skojig IKEA pojke. Han lyste upp dagarna på kundtjänst i alla fall :)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Eftersom det är min närmsta chef så brukar vi träffas ganska ofta ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0