one step at a time -

Jahapp, vad säger man? Sjuk igen. Jävligt lägligt detta kom då. Jag får inte vara sjuk på måndag. Det är en alldeles för viktig dag för det.
Började med att jag kände mig hängig förra veckan. Sen blev de bara värre i lördags o i söndags låg jag med feber :( feber hela måndagen med...idag har de varit lite bättre men nu mår ja asdåligt igen. Konstig känsla i magen, mår illa, ont i halsen, huvudvärk och feber igen. FANFAN!

Idag var jag med Kim på Eest och åt lite sushi i alla fall.Det var gott. Alltid mysigt o träffa Kim. Hennes mage blir bara större o större och även om hon redan är den vackraste person jag träffat så blir hon finare för var gång också :) Riktigt lyser om henne.
Micke&Mattias var i Ulricehamn och åkte lite bräda, så flickorna fick underhålla sig själva :P

Nu har äntligen serierna börjat sändas igen så man har något att göra. Såg Desperate igår, och senare blire One Tree Hill & Gossip Girl.

Vill gå på bio med. Se Yes Man. Ställer du upp?


Vissa texter till låtar är så otroligt bra så jag måste dela med mig.

__
Hurry up and wait
So close, but so far away
Everything that you've always dreamed of
Close enough for you to taste
But you just can't touch


You wanna show the world, but no one knows your name yet
Wonder when and where and how you're gonna make it
You know you can if you get the chance
In your face as the door keeps slamming
Now you're feeling more and more frustrated
And you're getting all kind of impatient waiting

We live and we learn to take
One step at a time
There's no need to rush

It's like learning to fly
Or falling in love
It's gonna happen and it's
Supposed to happen
and we
Find the reasons why
One step at a time

You believe and you doubt
You're confused, you got it all figured out
Everything that you always wished for
Could be yours, should be yours, would be yours
If they only knew

You wanna show the world, but no one knows your name yet
Wonder when and where and how you're gonna make it
You know you can if you get the chance
In your face as the door keeps slamming
Now you're feeling more and more frustrated
And you're getting all kind of impatient waiting


When you can't wait any longer
But there's no end in sight
when you need to find the strength
It's your faith that makes you stronger
The only way you get there
Is one step at a time


   



Tjipp.

/elliz -
Kommentarer
Postat av: stina

Hej tjejen, fin blogg du har... rosa gillar vi :)

Ville bara kolla förbi å tacka igen för i fredags... jätte tack för pepsin! På nästa afterwork är det min tur att bjuda dig :)



Hoppas du får en bra vecka!

kram

2009-01-11 @ 14:28:28
URL: http://fixander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0