Yesterday -

Igår var en bra dag! Eller ja, det var en mycket trevlig dag :)
Dagen började med att Kim hämtade mig klockan 8. Vi åkte till Nellys lagerutförsäljning för att se om vi kunde fynda lite.
Det var mycket folk och allt låg huller om buller, så var svårt och jobbigt att titta. Men fick med mig 2 Koola Anna linnen hem och 1 DrDenim linne. Mycket bra inköp.
Sen åkte vi vidare för att hämta upp Camilla uppe på Norrmalm. Dem släppte mig sedan på VC för att dem skulle lägga om mitt sår.
Väl inne så får jag samma sköterska som sist, ja gillar henne :) Mitt sår har dessvärre spruckit, det har gått upp på vissa ställen. AJ! Var äckligt att se så jag vände bort huvudet. Så nu blöder ju såret en del. Ska dit på måndag och ta bort dem agrafferna som jag kan ta bort, resterande får sitta ett par dagar till. Sen får dem tejpa ihop ärret med. Vi får väl se hur det blir, läkningsperioden kommer ta längre tid samt att ärret kommer bli bredare. Känns inte alls bra. Men vi får väl se vart de slutar.

Efter mitt besök på vårdcentralen så gick jag ner till Viskan för att äta frukost med Kim & Camilla. Mycket mysigt att fika så på morgonen måste jag säga. Inte alls mycket folk och lugnt och skönt. Förutom vårt sällskap som väsnades en del :P
Vi gick på stan en sväng sen. Gjorde riktigt mycket fynd måste jag säga!
Först var vi på Modi's där Kim köpte ett par mammabyxor. Jag hittade en tuff tröja till Jocke i födelsedagspresent. Jocke blir 11 på söndag! :)
På Gina hittade jag ett rosa linne för 49kronor och en brun tunika för 49kr. Vidare till White där jag hittade en lila/brun rutig tröja för 100kronor. Sen gick vi till JC, där fyndade jag rejält. Köpte en asfin ull-trenchcoat för 150 spänn! Hade kostat 1000kronor. Var en rolig situation, Kim provade den jackan och den var lite stor för henne. Sa att den var snygg och att ja med ville ha en sådan. Men fanns klart bara i S. Men Kim tvingade mig att testa den jackan och gissa vad, DEN PASSADE! Så jag slog till =) Sen hittade jag en blå top med vita spetskanter för 50kr :)
Så gjorde bara fynd igår. ALLT på REA. Helt ofattbart. Jag brukar aldrig hitta något på REA så jag var mycket glad :)
Vi åt Sushi med. På Eest. Det är så otroligt gott :) Vi satt nog där i 2 timmar och pratade strunt och åt sushi :)
Var en otroligt trevlig dag.

Kim är en otroligt mysig och trevlig person. Det är en avslappnad och skön vänskap. Inte ansträngande eller krävande. Helt fantastiskt.

Sen gick vi hem i alla fall, var helt slut och ville bara lägga mig ner. Hade ju gått på värktabletter hela dagen för att kunna umgås lite.

Dock hade jag lovat Micke att jag skulle följa med till Bishop för att umgås lite med Jenny & Zede. Så det blev inget med att sova. Bytte om och fräshade till mig och gick sen ner till Bishop. fy fan vad ont jag hade. tog lite mer värktabletter och drack 2 pepsi under tiden vi var där. Får ju inte dricka någon alkohol med tanke på medicinen. Var ändå inge sugen.
Satt dock mest och plågades under den tiden vi var där. Men vad gör man inte för sin älskling ? :)

Har köpt en ny plånbok kom jag på nu :P En ny från Friis&Co. Jag älskar det märket. Har hur mycket grejer som helst från dem :) Kostar 199kronor och finns på
Nelly.

Dags att lägga sig ner. Mina nya värktabletter som jag fått gör mig yr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0