Apelviken + Bryggsegling - 090703

I fredags jobbade jag & Micke halvdag. Vid 12 tiden styrde vi kosan mot Varberg för lite myspys.
Det var extremt varmt ute så vi åkte direkt till Apelviken där vi mötte uppe Cina, Daniel & Lille Lucas.
Vi låg på stranden och solade och snackade. Blev även ett dopp i havet, var riktigt varmt så det var skönt :)

Apelviken


På kvällen åkte vi ut till Getterön för att grilla och bryggsegla med Håkan & Kerstin. De har sin segelbåt där. Vi började med en kall öl på Stinas och satt ute i värmen och pratade om allt mellan himmel och jord.
När ölen var slut, gick jag & Kerstin och tog ett kvällsdopp, vattnet var fortfarande varmt! Men inte lika varmt som tidigare under dagen.
Vi gick sedan till båten och satte oss där och drack en varsin öl/cider/Vin till. När dessa var slut drog vi oss mot grillplatsen för att grilla lite korv och kött. Micke & Håkan fick vara grillmasters medan jag och Kerstin satt o tjöta :)
Var riktigt gott med korv efter en lång dag i solen måste jag säga!
Vi satt sedan i båten fram till runt 00,00 och sen kröp vi till kojs. Det är riktigt mysigt att sova i båten faktiskt. Var lite ovant men sov gott :)
Var en underbar dag och en perfekt dag att jobba halvdag på!

Micke på båten!

Grillmasters!
ALBUM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0