En veckas frånvaro...

Vilken vecka det varit. Min första vecka på semestern, men det har inte känts som semester.

Vi åkte ner till Varberg förra fredagen och åkte direkt till hamnen dit Familjen Jarestad hade tagit båten. Vi bryggseglade och satt och drack vin. Det var gott :) Jag lyckades övertala min systerdotter Angelica & hennes sambo Robin att åka till Varberg och göra oss sällskap. Det var mycket trevligt!

Vi har varit i Varberg sen fredags. Dock har min förkylning ej gått över, snarare blivit värre. Jag är täppt i näsan och snuvar, hostar lungorna ur mig och är hes. Har inte kunnat prata ordentligt sen i onsdags förra veckan. Värst blev de i fredags och sen dess har det varit ansträngande och jobbigt att prata :(
Vill bara att skiten ska gå över så man kan njuta av semestern.

Det har inte heller varit något bra väder direkt. Regn och molnigt.
Hoppas och ber på bättre väder nästa vecka eftersom vi skall dra ut och segla hela veckan. Jag, Micke, Ems, Emma & troligtvis Zede. Kommer bli grymt :) Vi drar uppåt Bohusläns kust. Mysigt med skärgård :)

Har hittat en Henri Lloyd jacka nu med som jag önskar mig! Synd man inte fyller år nu :(

Aja, dags att dra ner på stan om en stund. Första sommartorsdagen som jag tänker vistas på stan i alla fall :P Även om de troligtvis inte blir att vi är på torget ;)

Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0