Musiken i mitt liv..



Häromdagen satt jag och kollade igenom all musik jag hade på min dator. Hittade då all den musik som jag lyssnade på för ca 4-5 år sen och framåt. Lyssnade mest på Punk Rock då, asbra brand så rekommenderar er att lyssna på någon låt med var artist , jag har rekommenderat ett par :)

Houston Calls - Amtrak is for lovers
InMe - Wounds
McFly - Too Close for Comfort
Fallout Boy - Thnks Fr Th Mmrs
New Found Glory - Oxygen
Hawk Nelson - Things we go through
Creed - Finns för många, men With arms wide open är en klassiker
Alter Bridge - Shed My Skin
Live - Dolphins Cry
Papa Roach - Scars
Simple Plan - Untitled
Sugarcult - Memory
Lifehouse - Hanging By A Moment
3 Doors Down
- Here Without you (såklart?) & Loser
Bullet for my Valentine - Forever and always
Matchbox Twenty - Hang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0