Silvrig kärlek...

Jag har funderat på den ett tag. Blev förälskad direkt när jag såg den. Men köpte ju telefon för inte så länge sen så slog bort tanken. Nu har jag dock blivit tvungen att skicka in min Canon Ixus kamera på service då den inte fungerade som den skulle :( Blev panik efter en ny kamera och fick låna en gammal Sony från TS. funkar utmärkt så sett, dock är det gamla sortens minneskort som inte finns att köpa någonstans. Så kunde inte använda den i alla fall.
Jag bollade med Micke om telefonen och efter lite diskussioner så åkte vi till NetonNet igår kväll och köpte varsin telefon. Micke inhandlade SonyEricsson W715. Och det var första gången jag varit med om en DOA. Vi kom hem, det första telefonen gör är att visa SIM INAKIVT, Sen stänger den av sig, o startar upp sig igen. Jag känner ju igen dessa fel så vi åker direkt tillbaka och möts av Robin W som ger oss en ny i utbyte :) Den fungerade bättre så nu e allt OK! :)

Jag inhandlade då min silvriga skönhet, haft beslutsångest om jag skall ha svart eller silver. Sen såg jag också den röda, och den var ju assngg, men tror man tröttnar på den. Efter många om och men blev det en silver.
I'm proud to present, my new SonyEricsson W995
 

Videon e ju bara så häftig ; )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0