Varbergsmys

Förra helgen hade vi en toppenmysig helg i Varberg.
Vi åkte ner direkt efter jobbet i fredags, Ems var självklart med! Åkte till stugan där Jonas mötte upp oss. Killarna knäckte såklart första ölen så fort dörren var upplåst ;)
Ems & jag fick äran att åka till Varberg och hämta lite käk. Det blev från Bästa.
Tillbaka till stugan där vi åt och drack lite. Utom Ems som var nykter för hon var tvungen att köra hem på natten.
Vi tog en omgång Med Andra Ord också. Snacka om att man känner sig lite korkad ibland ;)
Vi gjorde oss iordning lite innan vi drog till Glommen. Var ju kräftfestival där :)
Den andra halvan av familjen Jarestad hade lagt till med båten i hamnen så vi gick dit och satte oss en liten stund innan vi gick ut på själva "tivolit". Micke envisades med att försöka vinna en nalle till mig. Sötnosen. Dock fick jag ingen med mig hem!
Åkte la hem mot Ramsås igen vid halv ett eller något och då körde Ems hem. Nattinatt :)

Dagen efter drog Jag, Micke & Jonas in till Varberg för att käka frukost. Köpte med oss macka från hamnen och latte från Espresso House och satte oss i parken. Var riktigt mysigt :) Sen var det även dags för Jonas att åka hem.
Micke och jag var ute och övningskörde lite. Jag är en naturbegåvning så de kommer inte vara några problem att ta körkort :)
Vid 18 var det meningen att Ems skulle komma med tåget. Men den lilla raringen missade ju det så hon fick köra till Varberg istället ;) Hon kom till stugan o vi hängde lite innan vi åkte in till Getterön där vi skulle grilla lite korv och dricka öl :) Blev bestämt att vi skulle ta båten över till stan också och ge oss på en liten utgång. Var på Beer n' Bar och sen Harrys. Ingen höjdare alls. Blev tidig hemgång och duns ner i säng. Skönt :)
Söndagen bestod inte av många knop. Ems åkte hem lite efter lunch och jag & Micke drog till båten och la oss och somnade på den :P skönt att ligga i halvsol och sova på en båt faktiskt :) Sen bar de av hemåt!

Var en supermysig helg och var så roligt att Ems var med i Varberg med :)



Foton
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0