Vattentornet - 090626

Förra fredagen var supermysig.
Jag & Micke drog ihop ett litet gäng och placerade oss på ett par filtar uppe vid Vatentornet. Vi hade med oss engångsgrillar, korv med bröd, vin, öl, musik och kubb. Riktigt mysig picknick :)
Vi satt där några timmar, Daniel & Cissi kom, Jerry, Robin och självklart Tess. Lite senare kom även Cola & Göran med sitt crew :P
Vi spelade lite kubb och självklart så vann ju tjejerna ;) Var nog mest tack vare Cissi, men ändå ;)


Jag & Tessi

Kubbspelandet är igång!



När solen gick ner så drog vi oss hemåt oss. Tess och jag låste in oss på toa och gjorde oss iordning.
Vi var hos oss ett tag, snackade, drack, spelade lite guitar hero. Som denna gången gick åt helvete? Vet inte vad det beror på ;)
Senare framåt kvällen så kom också Nakenkillen, AKA Mattias och förgyllde vår tillvaro. Riktigt trevlig pärla de där.
Han drog dock hem när vi gick till Harrys :( Men men.
Väl på Harrys så träffade vi på Snjezana från jobbet som var något kanackas. Vi hade iaf riktigt skoj ihop :)
Runt halv två tror jag klockan var så drog vi oss hemåt. Köpte pizza på snack o käkade hemma. Däckade ihop i sängen sen typ :)


Mattias & Micke



Jag&Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0