What a night..

Vilken myskväll de blev igår :)
Jag, Micke & Zede gick ner och satte oss på Vinci och drack ett par öl, eller ja, jag drack vin men männen i sällskapet drack öl ;)
Efter ett litet tag ringde min fina Ems och frågade om hon fick komma. Klart hon får! Där jag är, är hon alltid välkommen. Sagt och gjort och senare kom hon. Dock gick vi nästan direkt.
Jag & Micke gick och köpte mat på Snack medan Ems körde sin bil hem till oss.
Resten av kvällen gick åt att demonstrera Wii Fit för Ems. Hon gillade nog de spelet för fy fan vad hon garva :P
Var roligt att åka lite slalom och rocka rockring tydligen ;)

När Ems åkte hem satte jag och Micke igång "Baksmällan". Verkar vara en grymt rolig film, dock blev jag trött så vi fick gå o lägga oss. Inte lätt att vara sjuk i 1½ vecka och knappt sovit något den senaste för man bara hostar hela nätterna :(

Idag bär det av ner till stan vid 12 för att äntligen fixa naglarna på Mist. Guud vad jag längtat efter att hon skulle komma hem från semestern. Efter det blir de en myslunch på Viskan med finaste Ems, loveloo & Zede för att diskutera nästa veckas segling. Kommer bli grymt!

Hörs senare! Btw, ingen som har en dongel att låna ut till mig? :P Hade vatt bra med mobilt bredband under seglingen så man kunde uppdatera er om vad som händer ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0