Babbel & Lägenhetsfest - 090612

Jag har än en gång varit extremt dålig på att blogga, så därför delar jag upp den senaste tiden i flera inlägg.

Den 12/6 hade vi tjejer(Jag, Emelié, Tess&Johanna) en underbar Girls Night Out. Kvällen började med att göra sig iordning hemma. Drog på mig min nya underbara klänning/tunika från nelly.com
Den var asfin :)

Lite innan sju tog vi en taxi till Restaurang Babbel. För er som inte vet så serverar dem de godaste tapasen du kan tänka dig. O deras fördrink är himmelsk.
Jag beställde in deras kycklingspett med chilisås, Honungsgratinerad getost samt criss cuts. Jag beställde även in en kanna sangria som jag bjöd mina flickor på. Dem visste ju inte ens vad det var?! Den är sååå god. Dock delade inte alla min åsikt, fast det ledde ju till fler glas för mig ? ;)

Efter alla var mättaoch belåtna så tog vi en ny taxi hem till lägenheten där festande drog igång lite smått. Vi spelade lite Guitar Hero och jag fick även fram dansmattan. Woho! Hade riktigt roligt. Det ramlade in lite folk allt efterhand. Höjdpunkten var ju när min chef kom in med sitt släptåg som bestod av bland annat Cissi. Vilken underbar tjej!

Allt som allt var det en riktigt bra kväll. Hade förbannat roligt och var så många roliga människor här. Tack alla som förgyllde min kväll!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0