Blev inte riktigt...

Ne, de blev inte riktigt som ja tänkt mig. Vi skippade lunchen på stan, ösregnade ju :( Gjorde lunch hemma istället. Var mys det med :)
Sen resten av eftermiddagen har jag spenderat med att fixa klart mitt fotoalbum. Satt in alla bilder. Blev riktigt bra.
Sen tog vi även tag i städningen. Det behövdes ju, så nu e de också klart!

Nu väntar jag på att Emelié ska ringa så vi ska dra ner till stan. Blir först Mist för o fixa naglarna, sen drar vi till Viskan för att käka och sen vidare till Bishop för att möta upp nelly.com (Deras afterwork)
Ska bli förbannat skoj. Idag körde jag på en lite "tuffare" stil, inte det vanliga söta. Men ack så söt jag blev i alla fall ;)

Har ni tråkigt ikväll så hör av er vetja ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0