Challenge

Jag vet! Jag suger på det här ibland. Har inte orkat, haft tid eller lust faktiskt. Men nu skall jag försöka ändra på det :)

I lördags var det då NetonNet Challenge. Vi började dagen på högskolan mellan 9-14 med lite företagsbaserad information. Var riktigt intressant faktiskt. De informerade om en trainée utbildning som jag blev grymt intresserad av och har sökt. Hoppas jag får den! Skulle passa mig perfekt! 
Efter detta gick jag & Tess till Viskan och mötte upp Emelié för en fika. Var riktigt varmt ute så var lite halvjobbigt att sitta där faktiskt, men samtidigt skönt såklart.

Sen åkte Tess hem för i fixa sig o Emelié följde med mig hem. Hon skulle vara en pärla o locka mitt hår för kvällens bravader. Blev såå otroligt fint. Allt blev egentligen bra på mig i lördags? Tyckte att jag var supersöt i alla fall ;)



Vid 18,00 var det samling vid Grand. Här bjöds det på en del Champange och snittar. Var jättemysigt. Vi var runt 200personer sammanlagt så det var otroligt mycket folk.
Vi hade hyrt 3e våningen på Grand Hotel och här var då festen. Det serverades en extremt god buffé. Dock fick jag ont i magen av den, var nog för mycket fett för min mage. Men men, alkoholen flödade och man blev lite smått lullig.
Anna-Lena Brundin uppträdde med lite Stand Up, roligt.
Vi vann ett pris med, Kundtjänst alltså, Efficency Improvment. Var otroligt roligt att någon uppmärksammat att vi gjort en grym förbättring :)

Var överlag en otroligt trevlig kväll och jag hde grymt roligt. Lärde känna lite nya personer också, aldrig fel.

Sen dess har jag inte gjort så mycket. Umgåtts en del med Emelé, den söta lilla snäckan. Har såklart jobbat också :)
Blivit asförkyld...igen! så trött på det.
Fick mina provsvar också, tydligen inget fel på min mage, mer än att jag har lågt järnvärde. Tell me something I didn't know? Aja, får stå ut me smärtan. Inte mer med det.

Nu skall jag avsluta de här och jobba lite igen. Sitter i repan just nu. För bilder från helgen,
se här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0