en helg med den underbare..


Vilken underbar helg det har varit! Det var en helhelg med emelié så att säga. Denna underbara människa. Gud vad jag tycker om henne!
I lördags var de liiite lugnare, men jag har ju så förbannat skoj med denna människa så ja kör ju bara på :P Vi hade som sagt lite Nationaldagsfest här hemma, käkade lite tacos först o sen kom de lite folk.
Blev en lyckad fest får jag säga. Lärde ju känna Christopher lite mer. Sicken trevlig kille! Kändes dock som om han såg rakt igenom mig? Var lite skrämmande...Inte många som gör det!
Hade som sagt supertrevligt.. Det dracks lite o Zede öppnade skumpan på balkongen. Vi firade ju!
Fick till grymt bra kort på mig o ems där, ni finner alla foton
här
Drog vidare till Harrys sen, men det var dåligt! FÖR mycket folk, trångt o svettigt. Usch. Gick hem runt 1. Ems o ja kröp ner i bäddsoffan under täcket o låg o snacka. Var trevligt. Hon förstår mig..
Överlag var kvällen riktigt bra, vilket känns skönt. På fredag e de dags igen ;)

Dags att dra till Maxi o handla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0