Fredagens bravader...

Igår var en riktigt rolig kväll, jag orkar dock inte dra hela historien :P
Kort och gott så hann vi inte med Viskan, men Emeliés naglar blev skitfina. Hon fixade även till mina lite snabbt så de sitter kvar :P Vi gick till Bishop där E.K blev nekad att köpa öl för de var 23års gräns? ÖHH!? Vafan, de e 18år som gäller i Sverige. Om ni har 23års gräns för o komma in på stället men ni inte tar leg e fan inte vårt problem. Vi smög till E.K öl i allafall :)
Sen drog vi faktiskt oss vidare till Martin & Christopher. Det var riktigt trevligt. Martin bor på Kungsgatan 60, de nya fina lägenheterna med en extrem glasdörr till innergården :P Var supperfräscht i alla fall.
Vi drog vidare till Harrys där vi shäjkade våra lurviga ett tag innan vi gick till McD för o äta.
Vidare gick vi till Martin & Christopher igen för o spela lite Guitar Hero.
Det var kvällen i sin helhet.
Ikväll kör vi igen, men kanske lite lugnare än igår ?

Ha de bra!



Jag & Emelié

Jag&Stina på Bishop
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0