And it is done -

Förlåt att jag inte uppdaterat på sistone! Har tyvärr inte orkat eller känt för det.

Då var allting klart! Helt fantastisk känsla. Båda rummen blev otroligt bra! Känns grymt bra och jävligt fräscht och modernt.

Så här blev lilla-rummet.l Har vänt lite på hyllan, ställt den i hörnan, in med en lampa. Ser coolt ut.
Soffan har fått ett svart överdrag istället för blått. Grymt bra!
Nu passar till och med gardinerna in bra ;)


Ingen direkt förändring vid Mickes dator. Överväger om vi ska hänga en tavla
 eller hylla ovanför. eller inget alls?





Här fick vi upp en grymt snygg tavla i den vita ramen som tidigare var i sovrummet. Köpte även en hög vas och satte vass-strån i. Blev grymt stilrent!


 





Så ser ena väggen ut, cleant & fräscht. Det svarta blev attans så mycket bättre än vad jag trodde!



Väggen med mitt sminkbord. De orangea ljusen i de vita ljusstakarna är en grymt fin touch.
Tavlorna har vi gjort själva. Har köpt bilder på IKEA och sedan skapat en spännram som vi spänt bilden över. Tog ett par timmar, men Malena var söt och hjälpte mig!





Så ser numera fönstret ut. Vita gardiner från IKEA. Har blivit förälskad o hällängder. Sen har vi de gamla vita krukorna i fönstret samt lampan. 3 stycken Ittala ljusstakar har hamnat i fönstret också.
De vita detaljerna gör extremt mycket för rummet.


Och vår underbara fondvägg. Den blir så jävla häftig rent ut sagt. Allt med sovrummet blev så otroligt mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli!

Detta var mitt lilla fotokollage av de färdiga resultatet :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud va fint! I morgon är det äntligen dags för oss att flytta in i drömhuset! puss&kram

2009-03-12 @ 13:09:20
URL: http://melvinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0