Babyboom -

Mår bättre idag. Känns skönt. Magen  är väl egentligen lite sisådär till o från, men skit samma. Jag ska jobba imorgon. Redan ringt BG och sagt det också. No turning back! :)

Har märkt en sak, när man är sjuk så surfar man runt otroligt mycket. Idag hamnade jag på Linus&Lottas hemsida. Dem sitter ju på samma kontor som Nelly gör eftersom Cdon äger dem också. Bra det :)
Hittade i alla fall de sötaste bodiesarna. Funderar seriöst på o klicka hem dem i rosa och hoppas på att jag får en dotter ? :) Eller en i varje färg? Då har jag ju garderat mig ;)



Råder värsta Babyboom överallt tycker jag det känns som. Cina har beräknas födsel 20/4. Kim skall ha 15/5. Min chefs sambo skall ha bebis. Min kusin e gravid och min andra kusin fick nyss barn. Gamla vänner hemifrån får bebisar. Ja, det råder överallt helt enkelt : ) Överallt på stan ser man runda magar. Blir så lycklig av det :) Finns inget finare än bebisar och jag kan inte vänta på att jag & micke skall få vår egen. Tills dess lånar jag nog Kims när den kommer ;) Bebisen är bortskämd redan nu och mer kommer det bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0